Իմ ուսումնական ամառը

Այս ամառը ինձ համար շատ հետաքրքիր ու ուսումնալի անցավ։ Ամռանը եղել եմ Սևանում,Հանքավանում,Վայքում,Ծաղկաձորում,Լենինականում,Կիրովականում ու Վրաստանում։ Իմ բոլոր ճամփորդություներից ամենաշատը ինձ դուր է եկել Վրաստանը։ Վրաստանում ես առաջին անգամ եղա իմ մայրիկի հայրական տանը։ Ծանոթացա նրա բոլոր բարեկամների հետ։Եղա այն գյուղում, որտեղ մեծացել է իմ մայրիկը։ Երկու օր ապրեցի գյուղական կյանքով, գյուղի առօրյա հոգսերով։ Գյուղի երեխաների հետ լողացի գետում և սովորեցի ձուկ բռնել։ Իմ ճամփորդությունը Վրաստան և՜ ուսուցողական էր և՜ ճանաչողական։ Ինձ շատ դուր եկավ Վրաստանը և ես նորից կգնամ այնտեղ։

Այս ամառը ուսումնական էր նաև այն առումով, որ փորձել եմ բազմաթիվ հետաքրքիր պատմվածքներ ու հեքիաթներ կարդալ։

Իմ կարդացած պատմվածքներից ինձ ամենաշատը դուր է եկել Ջանի Ռոդարիի <<Անտեսանելի Տոնինոն>> և Աղայանի <<Ծույլ տղան>>։

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *