հաշվետվություն

 

Ես Ռաֆայել Այվազյան եմ։ Սովորում եմ Հյուսիսաին  դպրոցում։ Իմ բլոգի անունը https://rafayel.edublogs.org/ է։  

Այո, ես եմ հրապարակում, բայց մենակ տեսանյութները ուղարկում եմ ուսուցչին և նա  հրապարակում է։

Ես իմ բլոգում հրապարակել եմ 24 հրապարակում։ Ես ընտրել եմ մաթեմատիկա ու ես մաթեմին շատ ակտիվ  եմ մասնակցում։  

Ոչ, ես չեմ օգտվում երկարօրյայից ,քանի որ իմ մայրիկը  չի աշխատում։Իսկ երթուղայինից չեմ օգտվում ,քանի որ երկարօրյա չեմ մնում։

Ես գնում եմ անգլերենի։

Ես սիրում եմ հեծանիվ քշել և ես սիրում եմ մարզվել, որովհետև մարզվելը շատ հեշտ է։

Ես մասնակցել եմ բոլորին, բայց ինձ ամենաշատը դուր է գալիս թթուդրիկը։ 

 Ես ամենից հաճույքով  մասնակցել եմ  Նոր Տարվա ծեսին։

Այո ես մասնակցել եմ բոլոր առցանց դասերին ։

Նախընտրում եմ առկա ուսուցումը,քանի որ այդպես խաղում եմ ընկերներիս հետ։

Ամենից շատ սիրում եմ մաթեմատիկայի ֆլեշմոբը։

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *